وبلاگ ساختمان سازان ایران (نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت)

وبلاگ ساختمان سازان ایران در زمینه معرفی و آموزش انواع محصولات نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت فعالیت دارد.

وبلاگ ساختمان سازان ایران (نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت)

وبلاگ ساختمان سازان ایران در زمینه معرفی و آموزش انواع محصولات نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت فعالیت دارد.

درب استیل چیست؟

استیل چیست؟

استیل ضد زنگ که به عنوان فلز ضد زنگ یا فولاد مقاوم در برابر خوردگی نیز شناخته می شود، آلیاژی از آهن است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. حاوی حداقل 10.5 درصد کروم و معمولاً نیکل است و همچنین ممکن است حاوی عناصر دیگری مانند کربن باشد تا خواص مورد نظر را به دست آورد. مقاومت استیل ضد زنگ در برابر خوردگی ناشی از کروم است، که یک لایه غیرفعال را تشکیل می دهد که می تواند از مواد محافظت کند و در حضور اکسیژن خود ترمیم شود.

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت شده یا سخت شده نوعی شیشه ایمنی است که توسط عملیات حرارتی یا شیمیایی کنترل شده برای افزایش استحکام در مقایسه با شیشه معمولی پردازش می شود. فشار و حرارت سطوح بیرونی شیشه معمولی را تحت فشار قرار می دهد و ساختار داخلی آن را تحت کشش قرار می دهد. چنین تنش‌هایی باعث می‌شود که شیشه در هنگام شکستن، به‌جای اینکه مانند شیشه‌های معمولی به تکه‌های دندانه‌دار تبدیل شود، به تکه‌های دانه‌ریز خرد می‌شود. تکه های دانه ای کمتر باعث آسیب می شوند.

درب استیل و شیشه ای چیست؟

درب استیل و شیشه ای ترکیبی زیبا و ایمن از فریم و ستون های تمام استیل از پزوفیل های 40*80 و 30*60 میلیمتر استیل با شیشه های سکوریت به ضخامت 8 و 10 میلیمتر است که یک سازه مدرن و مقاوم با تنوع طرح و ابعاد را به عنوان درب استیل و شیشه ای تشکیل می دهد. در ساختار اصلی این دربها از یک شاسی تمام استیل و قاب های چهار گوش به عنوان اسکلت اصلی درب و شیشه های شفاف یا دودی برای نمای بیرونی استفاده می شود. درب استیل و شیشه ای بیشتر در ورودی فروشگاه ها و مغازه ها کاربرد دارد. در ساخت این درب ها از قفل های برقی و ضد سرقت به همراه لولا های تمام استیل استفاده می شود. این درب ها به صورت تک لنگه یا دو لنگه همراه با یک کتیبه شیشه ای در بالا یا دو طرف جلوه خاصی به ورودی هر ساختمان می دهند.

مشخصات درب استیل و شیشه ای

درب های استیل و شیشه ای نیز مانند هر محصول دیگری مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از مشخصات این مدل درب ها آشنا کنیم.

  • درب استیل و شیشه ای قابلیت شستشو دارد و می توان برای مکان هایی که نیاز به نظافت دائم دارند مانند رستوران ها استفاده نمود.
  • این درب در دسته درب های ضد زنگ قرار دارد. (به دلیل استفاده از آلیاژ استیل 304 در ساختار این درب ویژگی ضد زنگ دائمی برای آن فراهم است.)
  • این درب ها یک لوکس و ایمن است.
  • در برابر حرارت بالا مقاومت بالایی دارند.
  • در ساخت این درب ها هیچ محدودیتی از نظر ابعاد وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.