وبلاگ ساختمان سازان ایران (نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت)

وبلاگ ساختمان سازان ایران در زمینه معرفی و آموزش انواع محصولات نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت فعالیت دارد.

وبلاگ ساختمان سازان ایران (نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت)

وبلاگ ساختمان سازان ایران در زمینه معرفی و آموزش انواع محصولات نرده استیل,نرده شیشه ای,نرده آلومینیومی,حفاظ استیل,پله استیل,نمای اسپایدر,نمای کامپوزیت فعالیت دارد.

درب ضد سرقت استیل

درب ضد سرقت استیل ایمن چه ویژگی هایی دارد؟
درب ضد سرقت استیل از امنیت بیشتری نسبت به سایر درب های ورودی ساختمان برخوردار است و این امنیت را مدیون ساختار و طراحی موجود در این مدل از درب ها هستیم. در این روزها درب های ضد سرقت استیل از محبوب ترین مدل های درب ورودی ساختمانی می باشد. در ساختار این درب ها باید استانداردهایی را رعایت نمود تا بتوانند مهر تایید و امنیت را دریافت نمایند. از جمله این خصوصیات می توان به موارد ذیل اشاره داشت:
  • استراکچر درب ضد سرقت استیل: استفاده از لایه های استیل در بین دو لایه رویی این درب ها باعث مقاومت بسیار بالای در درب ضد سرقت شده است. همچنین با توجه به مکان نصب درب از انواع عایقها نظیر عایق صوتی، عایق حرارتی استفاده می شود. چارچوب درب ضد سرقت استیل از جنس استیل 304 با ضخامت 25 سانتی می باشد. چهارچوب این درب ها باید از جنس استیل 304 و مجهز به بهترین نوع نوار عایق ورق استیل باشد. درب استیل با عایق صدا می تواند از ورود آلودگی های صوتی به داخل ساختمان شما جلوگیری نماید.
  • انواع  ضد سرقت استیل موجود در بازار ایران
    درب ضد سرقت موجود در فروشگاه ها معمولا دارای سه دسته بندی زیر می باشد:
  •  ضد سرقت استیل ایرانی
  •  ضد سرقت استیل تایوانی
  •  ضد سرقت استیل چینی 
       
    درب ضد سرقت استیل ایرانی
    جالب است بدانید که در حالی که اغلب مردم تصور می‌کنند که درب های  ضد سرقت استیل ایرانی دارای کیفیت پایینی هستند و ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه‌ های بالا یک درب استیل خارجی تهیه کنند، این درها دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به نسبت هزینه‌ ای که می‌پردازید اغلب می‌توانند گزینه مناسبی باشند.خوشبختانه تولید کنندگان درب ضد سرقت استیل در داخل ایران دارای عملکرد بسیار خوبی بودند و درب های تولید ایران قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.
     
    درب ضد سرقت استیل تایوانی
    یک از بهترین گزینه ها برای خرید درب استیل ضد سرقت، درب ضد سرقت تایوانی است.این درب ها دارای کیفیت بسیار بالا و ظاهری بسیار شیک هستند . اما نسبت به درب ایرانی دارای قیمت بالاتری هستند.درب ضد سرقت استیل تایوانی اصل توسط یک شرکت معتبر وارد ایران می شود بی شک درب ضد سرقت استیل تایوانی یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد.برای تشخیص درب ضد سرقت استیل تایوانی اصل از نوع فرعی آن باید از افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید و از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید.
قفل درب ضد سرقت استیل: از مهم ترین اجزای درب ضد سرقت استیل قفل ها می باشند. اگر درب شما دارای تمام مشخصه های یک درب استاندارد باشد ولی قفل باکیفیتی بر روی آن نصب نباشد دیگر هیچ امنیتی برای شما نخواهد داشت. بنابر این در هنگام خرید باید به برند و کیفیت قفل توجه نمایید. در حال حاضر قفل برند کاله ترکیه با کیفیت ترین مدل قفل برای این درب ها می باشد که به راحتی در بازار یافت می شوند.
روکش درب ضد سرقت استیل: اگر می خواهید دربی که خریداری می نمایید دارای ظاهری شیک و لوکس باشد و سال های طولانی بدون تغییر شکل بتوانید از آن ها استفاده نمایید،
چهار چوب درب ضد سرقت استیل: در ساخت چهارچوب این درب ها از آلیاژهای با کیفیت استیل 304، با ضخامت 1.5 میلی متر یا بیشتر استفاده شده است. محل اتصال آلیاژها باید جوشکاری شوند. جوش آرگون، بهترین جوش برای گوشه های چهارچوب درب است زیرا کیفیت ظاهری درب ها را افزایش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.